czwartek, 21 czerwca 2012

Pożegnanie

                   Epilog w poście niżej 
                                                                                 
A więc oficjalnie oświadczam, że to koniec. Prowadziłam tego bloga 4 miesiące. Na samym początku nie miałam pojęcia, ani nawet nie przypuszczałam, że komuś się spodoba oraz, że dożyje on swojego końca.  Jestem wam wdzięczna za wszystkie wejścia i komentarze. Dzięki wam dotarłam do końca i serdecznie wam za to dziękuje :) To wasza zasługa. Nie będę wymieniała każdego z osobna, bo jeszcze kogoś ominę. Ale te osoby, które w jakikolwiek sposób `wspierały` mnie w tym wiedzą, że to one :)
                    Mimo, że kończę tego bloga, postanowiłam założyć nowego:


 http://three-meters-above-the-sky-x.blogspot.com/

Ta nowa historia jest kompletnie inna, jeżeli wejdziecie i przeczytacie powitanie, będziecie wiedzieli, o czym będzie to opowiadanie. Mam nadzieję, że ono również wam się spodoba i będziecie komentować, obserwować i polecać innym :)

                           A więc jeszcze raz bardzo wam DZIĘKUJĘ i do widzenia : ]



1 komentarz:

  1. Cześć. Pewnie pomyślisz, że to spam i się nie mylisz. Masz pretensje pisz na widget’cie na moim blogu. Chcę cię tylko zachęcić do zajrzenia i przeczytania moich blogów. Jeśli ty chcesz ode mnie tego samego napisz mi to. Niezwykłą wartość mają dla mnie szczere komentarze ( o ironio… - tak właśnie pomyśleliście, trudno).
    http://najamajke.blogspot.com/ - blog opowiadanie, którego główną bohaterką jest Vanessa. Opowieść zaczyna się na Jamajce, a w międzyczasie czeka ją wiele przygód. Obecnie jest w związku z Neymarem - brazylijskim piłkarzem i razem z przyjaciółmi wybrali się w podróż do Paryża, gdzie Ney się jej oświadczył, w drodze powrotnej jej przyjaciółki miały wypadek samochodowy. Czytaj dalej!
    http://skazananabluesaa.blogspot.com/ - krótkie opowiadania z dużą porcją muzyki i przemyśleń. Coś lekkiego. Nie zabraknie też fotografii mojego autorstwa.
    Zapraszam do wchodzenia i komentowania

    OdpowiedzUsuń